My College Fund

Satu hari sebelum raya


Satu hari sebelum raya... aku pulang lewat ke rumah. Kebetulan hujan sangat lebat. Aku yang menunggang motosikal ni mau tak mau terpaksa berteduh dahulu. So aku decide berteduh di Kayu. Dapatlah aku memanaskan badan dengan kopi dan roti canai.



Kalau diikutkan... ...memang sekejap je roti dan nescafe tu habis aku melantakkan. So sementara tunggu hujan berhenti dan tak mau roti dan nescafe tu habis cepat, aku pun surf la blog kawan-kawan.

Wah, mereka semua dah masuk mode raya dah...



Sambil-sambil tu aku layan gak website-website Malaysia yang lain... ...Sejam kemudian hujan berkurang, aku habiskan roti, dan hirup nescafe. Lepas bayar aku chow.

Aku rancang nak balik malam ni.

Malangnya aku demam, Esoknya... tak larat.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...