My College Fund

Kopi Putih


Di Bayan Baru (dekat Sunshine) Pulau Pinang, terdapat Ipoh Old Town White Coffee. Taiping juga ada benda yang sama: "Olden Days Kopitiam". Secara perbandingan, harga kopi putih di Olden Days lebih murah berbanding Oldtown. Tapi jika anda mahukan romantik (macam aku dan wife aku hari tu), Oldtown is the best choice sebab Olden Days ramai orang dah jadi cam warung. Of course ada free wifi kat kopitiam nie. So ramai la orang Taiping mengambil kesempatan Wifi free nie, duduk sampai bateri laptop habis.


Bapa aku cakap, nasi lemak kat kopitiam ni sedap. Aku pula bantai test makanan yang pelik. Rupanya apa yang aku makan tu sebijik macam makan kotiau + sos rojak yong tau foo. Ceh buat habis duit aku je.

Kini Taiping pun dah ada Ipoh Oldtown White Coffee, bersebelahan Tesco. Actually korang boleh menikmati kopi putih di rumah. Kopi putih segera (dalam paket 3-in-1) ni ada dijual di pasaraya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...