My College Fund

Gadis Melayu bermata biru

Tadi, lepas je pulang dari kampung. Aku call dan jumpa seorang kawan aku (terpaksa dirahsiakan buat sementara waktu). Kawan aku ni anak negeri ~Over-C~. Kami beraya di restoran K.M. Kandar Rice. ~ Maklumlah Over-C terkenal dengan restoran nasi kandar especially di Negara Malaysia ~ Kami share beberapa ilmu. Aku cerita kat dia pasal twitter, dia bercerita pasal macam mana nak buka laptop aku (since ini 1st time dia tengok laptop aku LIFE) dan pastu dia cerita pasal awek cun bermata biru yang follow dia punya blog. So aku pun follow jer pasal dia enthusiastic sangat cerita pasal mata biru awek nie.

Since aku dah kahwin ni, tengok pompuan ni biasa jerk. Takde la terkinja2 macam masa bujang dulu. Akan tetapi... Ahh... mata biru...! Tapi aku buat selamber jerk... aku cakap kat dia. Ini student lagi kot. ...bila baca blog gadis ni, sedikit sebanyak dapatlah kita paham jiwa penulis blog nie... underground + indie... bertitik tolak daripada situ aku check lagi blog orang perempuan yang aku kenal (tapi tak follow)... erm... tengok betul2 macam innocent, bila baca blog... sedikit sebanyak jiwa dan raga mereka dapat kita fahami.

Sebenarnya menulis blog ni ada beberapa pantang. Aku tahu. Bagi yang tak tahu tu, nantilah aku bagi tahu (Research la sendiri kalau nak tahu cepat).

Kepada kawan aku yang akan pulang pagi esok ni, aku ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Balik ke Kuala Lumpur tu elok2. Duit raya yang aku kasi tu, jimat2 arr... jangan joli sakan kat IKEA OK

4 ulasan:

  1. tukar dah khuzaimi

    BalasPadam
  2. link kat bahagian GANGSTER tak tukar agi

    BalasPadam
  3. wei!!!
    amik gambo orang tak habo!!
    [terkejut gila]--nsbaik xgila

    nak tergelak la plak...
    muahahahahahahahahaa...
    ini pon leh diblogkan juga ke...wakaka

    BalasPadam
  4. alahai pakai contact lens bolah la... bukan semulajadi...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...