My College Fund

Jamuan kesyukuran di Office

SEMALAM (Jumaat) satu jamuan kesyukuran telah diadakan oleh sekumpulan staf di office aku. Jamuan ini disebabkan staf-staf ini mendapat 'cemelang' untuk 2007. Menariknya Ervinna pun mendapat cemerlang. Tahniah Ervinna, setelah bertahun2 membantu banyak bahagian, akhirnya jasamu berbalas.

Jamuan ni menarik sebab ada epal. Geng-geng (dalam gambar) yang makan-makan ni berpendapat harga jamuan sekepala (tak termasuk epal) mungkin mencecah RM5.

KELMARIN (Khamis) saya dapat lihat En. Hashim membawa berbungkus-bungkus beg berisi nasi kandar kat office yang satu lagi (D37). Pastinya ada orang yang buat jamuan pagi. Biasanya jamuan di sini D37 akan disertai dengan nota "Sarapan pagi akan disediakan esok". Since aku dah dok kat office baru, segan la plak nak dok pantry D37 semata-mata nak join sekali. Cadanganku nak datang tengah hari D37 untuk tengok kalau-kalau ada nasi lebih tidak terlaksana kerana leka dengan kesibukan kerja, dan dah sedap layan Nasi Ayam KFC baru teringat pasal nasi kandar.


"Alamak banyak la pulak nasi, baru je breakfast tadi"
, kata aku dan Amran dalam dua masa yang berlainan.


Taruk sampai habis? Aii check sampai camtu sekali. Air Arak Arab yang disimpan dalam peti ais minggu lepas terpaksa aku minum kerana tukang bancuh air teh sedang makan (dalam gambar)
.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...