My College Fund

Wow Silat masuk History Channel (Human Weapon - Silat: Martial Art of Malaysia)


Beberapa minggu lalu, kawan-kawanku yang takde la ICT sangat sembang-sembang pasal silat ni. Mereka kemudiannya meminta bantuanku untuk lihat satu video youtube., since aku membawa modem 3G.

Hari ini sedang aku menonton siri Humanweapon History Channel hari ini, terdetik untuk aku mencari pasal Silat yang pernah dipaparkan pada 13 Mac lalu di History Channel. Alhamdulillah, aku jumpa upload video tersebut dalam Youtube yang diupload sendiri oleh TheHistoryChannelTV. Maka dengan tu aku download la.

Berikutnya episod rancangan tersebut yang terpaksa dibahagikan kepada 5 kerat dalam YouTube:
Bahagian 1
Bahagian 2
Bahagian 3
Bahagian 4
Bahagian 5

Siapa-siapa yang dekat dengan aku tu dan tak mau tunggu lama download bolehlah dapatkan video ni daripada aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...