My College Fund

Wrap Up GEW2008 Malaysia di USM

Demi untuk tidak mahu melihat Pulau Pinang ketinggalan, Persatuan Usahawan ICT Pulau Pinang baru-baru ini telah menganjurkan Keynote & Showcase Global Entrepreneurship Week 2008 Malaysia (Northern Corridor Economic Region) di USM.

Aku turut terlibat menganjurkan satu segmen dalam majlis tersebut.

Pengalaman menarik, menambah sosial networking.



Walaupun jadual beliau ketat, Timbalan Menteri MOSTI sempat meluangkan masa untuk merasmikan majlis (yang tak seberapa) ini.

Gambar yang tengah tu, gambar sesi speednetworking. Dalam speednetworking ni dua orang akan berkenalan, 'bermesra berdua-duaan', dan bertukar2 kad untuk menambahkan jaringan bisnes. Macam biasa aku yang terlampau ni, tak main la dua-dua... ...'threesome' terus dengan businesswoman.

Lastly gambar group pic (pada akhir acara)



Aku memberi hadiah kepada pemenang keempat, kedua, dan pertama. Aku mendapat kedudukan ketiga, tapi tak acilah penganjur dapat hadiah, so aku kasi hadian tempat ketiga kepada peserta yang mendapat tempat keempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...