My College Fund

Aidiladha - Tukar tayar kereta


Masa aku balik raya korban baru ni kereta aku pancit kat lebuhraya. Nasib baik la aku sedar masa kat RnR, bolehlah paksa bawak kereta tu sampai ke stesen minyak. Tengok-tengok kat stesen minyak, tayar flat. terpaksalah tukar tayar. Bila nak tukar, ceh ellen key takde la pulak. terpaksalah telepon Plus Ronda. Anyway thanks kepada staf Plus ronda yang datang menolong.

Keesokkan harinya aku tukar tayar. Alahai kena tukar empat2 sekali. Hai kopak RM 550 aku. weh...

Since dah kopak nie, aku amiklah gambar. Tokeh Cina tu tanya tujuan aku amik gambar tu. Nasib baiklah perkataan 'blog' ni dah popular di kalangan masyarakat. Kalau ta jenuh la...

1 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...