My College Fund

Misi RM1,000,000 memperkasa ekonomi bumiputera

Syukur kepada Allah swt. Selawat dan salam ke atas junjungan nabi Muhammad s.a.w...

Terima kasih kepada ibu dan (arwah) bapa yang telah membesarkan saya dengan kasih sayang...

Didikan guru-guru...

Sokongan adik-beradik dan keluarga...

Rakan-rakan...

Baru-baru ini saya dah berjaya menaiktarafkan perniagaan orang Melayu, Cina, dan India. Saya rasa happy dapat membantu mengupgrade perniagaan ceruk kampung rakyat. Kita telah tolong menaik tarafkan perniagaan ceruk kampung kepada perniagaan e-dagang antarabangsa. Saya bersama dengan geng-geng da ri BizCS telah membantu hanpir 1000 orang. Ini bermakna, kami telah berjaya menolong mengagihkan RM1,000,000 kepada setiap perniagaan, dengan setiap perniagaan menerima RM1000 setiap seorang. Dana RM1000 diagihkan terus ke dalam akaun bank penerima oleh SKMM.

Kampung Bujang, Kedah memerupakan antara beberapa tempat yang telah dilawati untuk membantu meningkatkan ekonomi usahawan.
ini la contoh permohonan yang berjaya

Yang tak dapat tu bukan pasal apa... malas nak buat laman web dan register

Gambar hiasan: bersama bakal MB Kedah


Orang lain dapat RM1000, aku dapat nasi lemak dan kopi-O ja...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...