My College Fund

Parti Carlsberg malam tadi


Hehe macam mana aku boleh berada di tempat sebegini pulak? haih!!! pii... siapakah yang mengheret aku ke ruang angkasa setan? aku bukan Gaban woii...

Sebenarnya ada parti bergerak Carlsberg di kedai makan (yang menghidangkan arak) Bali Bali Cafe. Aku dalam perjalanan pulang, asalnya nak singgah kawasan situ untuk membeli top-up sambil-sambil itu boleh membeli Adam Burger Manchester United. Tahu-tahu ada lori pelik ni kat area tu...


Ajaib juga... lori macam ni boleh muatkan mini pentas :D ... Zaman-zaman transformasi ni, lori pun jadi pentas... Aku belek-belek lori ni, takde pun logo autobots / decepticons ... takkan lori MASKS kot

Selepas aku tangkap satu-dua gambar untuk blog, aku pun beredar dari situ. Balik rumah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...