My College Fund

Tag Raya

Baru-baru ini aku ditag oleh Rezdrake (Balada Seorang Programmer Kontrak Jalanan Terlampau). Apa kejadahnya yang dipanggil sebagai tag ini? AKu pun tak tahu, just for killin's ome time, aku pun buatla

1. Berapa pasang baju raya anda tahun ni dan kaler apekah?
Tiga pasang saje.. and baju-baju raya itu adalah baju nikah 2 tahun lepas.. Aku tak beli baru tahun ni and my gurl pun nak belikan yang baru.. tapi xpe.... since baju-baju tu masih elok.. so menten pakai yang itu utk raya tahun ini... and kaler Chocolate gold, ungu, dan hijau

2. Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
Beberapa tahun ni aku dah mula prefer makan lemang/ketupat pulut dengan rendang.

3. Apakah biskut raya kegemaran anda?
- Kuih Cornflake yang mak aku buat
- .tat (hehehe)


4. Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?
Takde duit raya, Takde bajet duit raya sebab nak pulun bayar hutang kahwin, PTPTN, kad kredit, hutang komputer.

5. Apakah aktiviti malam raya korang?
Main bunga api special hehehe

1 ulasan:

  1. oi.. apa daaa.. pening aku baca.. takyah laa amik remark aku.. amik soklan jer laa.. rizdrake laa rezdrake laa aku compius :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...