My College Fund

Sahur apa?

Assalamualaikum. Korang sahur apa pagi nie? Well, hari ni aku tak bersahur dengan McSahur. Aku sahur nugget goreng sendiri je. Kering la poket aku kalau sahur McDonalds hari-hari. Lagipun ni hujung bulan, kena survive sikit nak tunggu gaji yang akan dapat 3 hari lagi.

Ceritanya, semalam aku balik kampung, so bersahur dengan father and mother aku kat sana. Kat family ni sahur biasanya yang ringkas je, nugget ayam. Saper yang tak mau sahur ngan nugget, bolehlah minum aje atau makan leftover berbuka puasa.

So hari ni aku beli la nugget, nak bawa sedikit pengalaman di kampung ke 'oversea' ni. So aku beli la nugget. Sementara tunggu nugget aku masak, aku blog la sat. EH! Nugget aku... huhuhu...

2 ulasan:

  1. ok what dpt wife from 'oversea'...

    BalasPadam
  2. kalau masak nugget atau menda2 instant nih tak leh biar lama-lama..kena selalu rajin tgk dan balik-balikkan..

    /me teringat aku goreng ikan masin sampai hangus..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...