My College Fund

Rezeki Ramadhan? Menang RM 4.7Juta dari Google

Hari ini buka-buka e-mel kata aku menang 950 ribu pound sterling. Wow... bila aku convert dalam Google, ade la RM 4.7 juta Wow!!! KAYA GILOZZ ...

Wow alamat Google UK pun tepat...

Alhamdulillah, nasib baiklah aku dah pernah dapat cek duit google yang sebenarnya (dua kali), dan baru-baru ini masuk kelas Certified Ethical Hacker, maka aku tahu tektik-tektik diorang nak pekena. (actually, based on pengalaman, tak masuk kelas CEH ni pun aku dah tahu dah...)

Di sini saya ceritakan bagaimana nak detect...

1. Dia kata dia google, tapi apesal guna Aviso.ci

kata Google, tapi apesal
2ndly apesal tajuk google tu semacam je


Wow! Alamat Google UK pun tepat... Google UK Ltd, Belgrave House, 76 Buckingham Palace Road, London SW1W 9TQ, UK

Jadi, akhir sekali... hati-hatilah... jangan tertipu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...