My College Fund

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009



Assalamualaikum wmt. wbr.



Di kesempatan sempena Ramadhan dan Syawal yang akan menjelma, saya menyusun 10 jari meminta ampun dan maaf sekiranya ada terkasar bahasa atau membuatkan anda tersinggung selama kita mengenali sesama kita. Harap halalkanlah makan dan minum saya, dan yang terambil, dan terhutang. Moga Ramadhan ini membersihkan segala segala kesalahan kita.

S E L A M A T . H A R I . R A Y A
M A A F . Z A H I R . B A T I N

Terima kasih kerana membaca blog ini, dengan ini saya dengan suka hatinya memberikan duit raya sebanyak satu dollar BPS


sudi-sudilah mencetak

Balik Kampung oh oh oh! - gambar dari rezdrake.blogspot.com
Bagi yang balik kampung tu hati-hati bila memandu di jalan raya... Kalau mengantuk, berhenti di RnR dan tidur...



Yang kumpul duit banyak tu... ingat-ingat la aku kat sini, huloq seikat RM5 kat aku cukup la.. hehe

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...